Müəllim dəcəl uşaqlara necə DAVRANMALIDIR? – ARAŞDIRMA

Müasir siniflərdə müəllimlər tez-tez müxtəlif çətinliklərlə üzləşirlər və onlardan biri də nadinc uşaqlarla məşğul olur. Yaramazlıq müxtəlif yollarla baş verə bilər, məsələn, uşaqların diqqətinin dağılması, dərs zamanı narahat davranışlar nümayiş etdirməsi və ya sinif nizamını pozması. Bununla belə, bu çətinliklərin öhdəsindən gəlmək mümkündür və müəllimlərin istifadə edə biləcəyi bəzi effektiv strategiyalar var.

Viral.az onları təqdim edir:

1. Empatiyanın qurulması: Müəllimlər şagirdlərin hisslərini başa düşməyə və onlara empatiya göstərməyə səy göstərməlidirlər. Nadinc davranışın çox vaxt əsas səbəbi olur və müəllimlər bu səbəbləri anlamağa çalışaraq tələbələrə daha effektiv kömək edə bilərlər.

Son Yazılar:

2. Sinif qaydalarının müəyyən edilməsi: Sinif qaydalarını təmin etmək üçün aydın və ardıcıl sinif qaydalarının müəyyən edilməsi vacibdir. Şagirdlərə bu qaydaların nə üçün vacib olduğunu izah etmək və qaydalara əməl edilmədikdə nəticələrini aydın şəkildə ifadə etmək şagirdlərin davranışlarına nəzarət etməyə kömək edə bilər.

3. Müsbət tanınma: Tələbələrin müsbət davranışlarını vurğulamaq və onları qiymətləndirmək arzuolunmaz davranışı azaltmaq üçün effektiv strategiyadır. Tələbələr kiçik mükafatlar, təriflər və ya sinifdə nailiyyətləri qeyd etmək kimi üsullarla motivasiya edilə bilər.

4. Maraqların qiymətləndirilməsi: Şagirdlərin maraqlarının qiymətləndirilməsi və bu mövzuların kursa inteqrasiyası onların diqqətini cəlb etmək və motivasiyasını artırmaq üçün vacibdir. Tələbələrə özlərini ifadə etməyə və iştirak etməyə imkan verən interaktiv kurs materiallarından istifadə dərsləri daha cəlbedici etməyə kömək edə bilər.

5. Ünsiyyət və Əməkdaşlıq: Şagird-müəllim ünsiyyətinin gücləndirilməsi, həmçinin ailələrlə əməkdaşlıq şagirdlərin davranışlarını anlamaq və idarə etmək üçün vacibdir. Ailələrlə müntəzəm ünsiyyət şagirdlərin sinif davranışını dəstəkləmək və müsbət öyrənmə mühiti yaratmaq üçün mühüm addımdır.

6. Çeviklik: Hər bir uşağın fərqli ehtiyacları və öyrənmə üslubları var. Müəllimlərin çevik olması və müxtəlif tələbələrə fərqli yanaşmaları vacibdir. Bir metodun hər bir tələbə üçün işləyəcəyini güman etməkdənsə, müxtəlif strategiyaları sınamaq və hansının ən təsirli olduğunu müəyyən etmək vacibdir.

Nəticə: Müəllimlərin dəcəl uşaqlarla mübarizə aparması səbir, empatiya və effektiv ünsiyyət tələb edən prosesdir. Bununla belə, aydın sinif qaydalarının müəyyən edilməsi, müsbət qiymətləndirmə, maraqların qiymətləndirilməsi və əməkdaşlıq kimi strategiyalardan istifadə etməklə müəllimlər bu çətinliyin öhdəsindən gələ və şagirdlərin davranışlarını müsbət yollarla formalaşdıra bilərlər.

Viral.az-ın araşdırması!